i don't think i can do this fight

2 Մայ % Yթ.-ին
1 118 072 Դիտումներ

GET YOU TICKETS TO THE FIGHT HERE:
fevo.me/3nD4X2e
FOLLOW THE DAMN REDDIT!: www.reddit.com/r/Deji/
Get your TANK MERCH! ►
shop.comedyshortsgamer.com
Join the TANK GANG ►bit.ly/1h6i9oR
Instagram ► instagram.com/comedygamer
Twitter ► twitter.com/Deji
Facebook ► facebook.com/ComedyShortsGamerPage
Send me stuff!
Tank Global
PO Box 1370,
Peterborough.
PE2 2RH
Life is too short to be angry all the time so spread some positivity please! Have an amazing day!
Edited by: @TundeFunny

Մեկնաբանություններ
  • Legend

    Denzel AlbertDenzel Albert4 ժամ առաջ
  • Bruh why do i think they make good friends

    Miah PonceMiah Ponce5 ժամ առաջ
  • Demi is lowkey the equivalent to frieza. He doesnt train still does great but inc she tried he surpasses all

    HostileTV ReactsHostileTV Reacts6 ժամ առաջ
  • Let's go deji man routing for you my Guy bring home the W 👌

    SeanPearse McErleanSeanPearse McErlean7 ժամ առաջ
  • Vinne is gonna beat ur ass

    Meghna NairMeghna Nair7 ժամ առաջ
    • your a clown

      jëffrëyyyjëffrëyyy5 ժամ առաջ
  • You know , besides being a EBoy , Vinnie is actually alright

    The RebounderThe Rebounder8 ժամ առաջ
    • welp deji gon win bit of a wierd match up tho

      Rock girlRock girl2 ժամ առաջ
  • Just don't get overconfident again plz

    Jehanzeb Ahmed khanJehanzeb Ahmed khan8 ժամ առաջ
  • Its still a fight Dej, i wanna see sum in dat ring

    JAERRJAERR10 ժամ առաջ
  • Deji ur amazing 👏 💖

    X 9xHamzax9xX 9xHamzax9x11 ժամ առաջ
  • Wtf

    Indian CurryIndian Curry14 ժամ առաջ
  • Deji was secretly drooling over some of vinnies tik toks 😂😂😂

    Liv GLiv G14 ժամ առաջ
  • WIN FOR US DEJI, KEEP TRAINING HARD

    Rocky FroggyRocky Froggy15 ժամ առաջ
  • Go fight

    BrooklynBrooklyn16 ժամ առաջ
  • Go knock the fuch out of him

    BrooklynBrooklyn16 ժամ առաջ
  • is the fight in the uk or america?????

    Sarahjayne MillwardSarahjayne Millward16 ժամ առաջ
    • Miami

      jëffrëyyyjëffrëyyy5 ժամ առաջ
    • America

      Aadil AhsanAadil Ahsan10 ժամ առաջ
  • Deji vs jake Paul 2 is what we need deji can definitely beat jake the only reason he lost last time is because he didn’t take the fight serious and if he did it would have been a knock down

    Kevin FernandezKevin Fernandez16 ժամ առաջ
  • still lives with his mammy

    Sam MorrisSam Morris18 ժամ առաջ
  • I miss when Deji always scream in the intro ''HEY GUYS ITS COMEDYSHORTSGAMER HERE''.

    fi3ldfi3ld18 ժամ առաջ
  • welp deji gon win bit of a wierd match up tho

    wass de craicwass de craic18 ժամ առաջ
  • Your gonna end up playing terreria

    CxptainFrostCxptainFrost19 ժամ առաջ
  • I still hope Deji wins but Vinny seems like a chill fucking dude

    Isnipe4 FunIsnipe4 Fun20 ժամ առաջ
  • What was the first video lol my guy cant hurt a fly, I predict a first or second round K.O because honestly deji is training for this unlike vini, hopefully I should add and vini is a nice guy but deji please rattle him up

    Jedi ghost SBJedi ghost SB21 ժամ առաջ
  • Deji is going to lose

    Carlos HernandezCarlos Hernandez22 ժամ առաջ
  • Deji gonna fuck that tiktoker up 💪🏽

    JayDhillonJayDhillon22 ժամ առաջ
  • Vinnie is the only nice person in the tiktok team

    quinlan kohquinlan kohՕր առաջ
  • Deji WHAT ROUND U THINK U WILL KNOCK VINNE OUT

    topical gamertopical gamerՕր առաջ
    • Ur late

      kobe Yassinkobe Yassin18 ժամ առաջ
  • so he is a man that can't lipsync and is only good at standing in front of the camera looking like playboy...ok

    Rihaakuru samaRihaakuru samaՕր առաջ
  • if deji don’t dominate this clown i stg

    Itchi BalsItchi BalsՕր առաջ
  • feel like vinnie aint gonna win

    Josh BassonJosh BassonՕր առաջ
  • I feel second hand embarrassment for being the same age him...

    Raju RastogiRaju RastogiՕր առաջ
  • I kinda find it sus that he's this nice I mean, I respect him for being so humble and respectful when it came to the boxing thing But I'm worried that him being nice will kinda push deji to avoid hurting him too much in the ring, whereas he might actually go ham once there's no need to keep being nice, and might hurt Deji

    Blabber BubBlabber BubՕր առաջ
  • I respect the man

    Ryley GordonRyley GordonՕր առաջ
  • This is gonna be one of those anime fights where they become best friends in the end

    asioe kiouasioe kiouՕր առաջ
  • Im not involved in this

    Elfy_ PlayzElfy_ PlayzՕր առաջ
  • Lmao

    BANT3RBANT3RՕր առաջ
  • I thought you moved out of your parents house

    Yair TrejoYair TrejoՕր առաջ
  • I would pay to not see another one of his videos and have those ones erased from my memory

    LOGANJ WISELOGANJ WISEՕր առաջ
    • That guy's looks like you need to knock him tf out

      asioe kiouasioe kiouՕր առաջ
  • His opponent is gay

    Uzeir MohammadUzeir MohammadՕր առաջ
  • You better win after dis... that’s all imma say

    KozumaKozumaՕր առաջ
  • If you lose, u gotta stop ✋

    Runningjellyfish 113Runningjellyfish 113Օր առաջ
  • So do you ever train deji? Weren’t you taking boxing seriously after Jake Paul beat you? Look where he’s at and what he’s doing compared to you. You gotta level up fam.

    PRExpl0zionPRExpl0zionՕր առաջ
    • I dont think you watch a lot of deji vids and some clips of deji training and sparring and stuff.

      TSATSA17 ժամ առաջ
  • I swear I Felt uncomfortable the whole vid lol

    Deathking 23Deathking 23Օր առաջ
  • Its basically a Gamer vs a Male Escort.

    Estp AlphaEstp AlphaՕր առաջ
  • Dude think about it if Deji wins he needs to keep training for a rematch with Jake Paul deji could beat jake first fight he just needed cardio that’s all and let’s say he does win against jake then that will be like an ani May type shi

    Daddy ChillDaddy ChillՕր առաջ
  • In my country The Netherlands, we have the same type of guy called Glen fontein. He never wears a shirt, only a tanktop or shirtless. He is from tik-tok as well, and is now doing AMworlds as well. He is in love with his self, he always looks at the mirror. I don’t understand those people in this world

    TheGreekGuyNLTheGreekGuyNLՕր առաջ
  • JUST KEEP BUILDING THAT NECK

    Mr DemmerMr DemmerՕր առաջ
  • The cringed

    Epic legend GamingEpic legend GamingՕր առաջ
  • You lose this fight you need to permanently retire 😂

    Colonel SandersColonel SandersՕր առաջ
  • That guy's looks like you need to knock him tf out

    SelorkSelorkՕր առաջ
  • Pls Dej wipe the floor with the face

    Blazing PanBlazing PanՕր առաջ
  • lit ep.

    Tharsan JTharsan JՕր առաջ
  • deji is too good

    MC BigMacMC BigMacՕր առաջ
  • If you don’t win we’re all gonna make fun of you please win

    Jawad FouaniJawad FouaniՕր առաջ
  • U really gonna fight this guy like whats that yo???

    Abdelhay266Abdelhay266Օր առաջ
  • Ngl I wouldn’t let this guys hands touch me way too sus

    Sk RoochiSk RoochiՕր առաջ
  • Does anyone know the name of the song of the first tik tok that goes where are you???? Please dying to find it

    Sonia KSonia KՕր առաջ
  • I don't know who tf this tiktok guy is, and people like him are the reason I don't have the app, but from that one clip he seems like a genuinely decent and respectful person

    Elvis StangroomElvis StangroomՕր առաջ
  • Do people actually still watch this weird black guy

    BradBrad2 օր առաջ
  • Why has this come up on my home page. I am so glad I’m not part of this weird little world

    Ryan XRyan X2 օր առաջ
  • why do i feel like there going to be best friends after this fight

    dd2 օր առաջ
  • I'm so glad he's actually training and taking it seriously

    Eshan OjhaEshan Ojha2 օր առաջ
  • I don't find Dejis humour funny. Not saying that's a bad thing. But this shit had me pissing myself 😂😂

    Marcus SutherlandMarcus Sutherland2 օր առաջ
    • you dont find deji funny, you find vinnie funny

      Jomare PerochoJomare Perocho2 օր առաջ
  • 0:51

    Infinite InnerGInfinite InnerG2 օր առաջ
  • oh shit that tiktok guy is the next level cringe

    Esqi GibraltarEsqi Gibraltar2 օր առաջ
  • Deji vs Charlie Zelenoff

    Master teu B055Master teu B0552 օր առաջ
  • the copyright free music makes this so much more hilarious

    KellyKelly2 օր առաջ
  • deji is underrated, am i wrong?

    mr.gaydar1221mr.gaydar12212 օր առաջ
  • I swear if you don’t beat his ass im canceling you

    abbas ahmedabbas ahmed2 օր առաջ
  • Ben askren made more effort in his fight against Jake than Vinnie making tiktoks

    bssni touirbssni touir2 օր առաջ
  • I cant watch his tik toks and keep a straight face he's cringy XD

    Impact AzImpact Az2 օր առաջ
  • You’re about fight a fuckboy who can’t fight

    Elijah JacksonElijah Jackson2 օր առաջ
  • I dont think i can do this fight BUY TICKETS TO THE FIGHT GUYS

    Jesse PerrinJesse Perrin2 օր առաջ
  • DEJI U HAVE TO HAVE A REMATCH WITH JAKE AND PUT HIM IN HIS PLACE !!!

    No _youNo _you2 օր առաջ
    • 2:31 i sneezed to

      bssni touirbssni touir2 օր առաջ
  • It doesn’t even take talent to get famous anymore. Just look good while music is playing in the background

    Memento MoriMemento Mori2 օր առաջ
  • I love vinnie.. I hope he wins but my money is on Deji. Sorry vinnie 😭

    Emily CarneyEmily Carney2 օր առաջ
  • Delhi don’t you dare lose to this neek

    IcyUncleChris 76IcyUncleChris 762 օր առաջ
  • I want to deji to train for this one and get an ez W.

    YesOrDieYesOrDie2 օր առաջ
  • Deji stop underestimating this man take this serious

    Santori EntertainmentSantori Entertainment2 օր առաջ
  • Now imagine Deji gets knocked out by this guy lol

    Wiz The KingWiz The King2 օր առաջ
  • Idk witch fight to go to Paul v maywether ir Deji vs tick guy

    Dommy BearDommy Bear2 օր առաջ
  • Jawbreaker Juice

    tyresse henrytyresse henry2 օր առաջ
  • gg

    EagleT VlogsEagleT Vlogs2 օր առաջ
  • STAY IN THAT GYM DEJ, ...you got this shit bruh.. love all the way from Arkansas U.S.A ...

    KujoKujo2 օր առաջ
  • Lol imagine Deji loses

    gamer zgamer z2 օր առաջ
  • My eyes are burnt

    Daniel DanyDaniel Dany2 օր առաջ
  • I love you deji

    Ghionh GhhkjbbbvGhionh Ghhkjbbbv2 օր առաջ
  • 2:31 i sneezed to

    Kymani HofKymani Hof2 օր առաջ
  • pick teken, dEji sUcK aT ThE GaMe

    SezorSezor2 օր առաջ
  • Not fighters anyway

    Chuck FinaChuck Fina2 օր առաջ
  • Whys nobody doing UFC fights not trying be rude but unless ur a pro boxer its boring to watch because they get scared to hit and hide behind the block for 30+ minutes

    Unknow AccountUnknow Account2 օր առաջ
    • @Natalie i guess u got a point but logan and jake should be doing ufc since they practiced wresteling at a young age also idk why but i think deji would do better at ufc then boxing

      Unknow AccountUnknow Account2 օր առաջ
    • AMworldsrs that didn't grow up doing mma/ufc shouldn't fo that vs boxing...boxing is a safe sport for them too many liabilities if they try real dangerous sports...not saying boxing isn't dangerous, just saying there is less injury for them in boxing vs mma etc

      NatalieNatalie2 օր առաջ
  • vinnie is not even training

    Justin Is OddJustin Is Odd2 օր առաջ
  • Bruv that’s a bird init

    Luke TaitLuke Tait2 օր առաջ
  • Aim for his face... He'll probably wince ALOT

    CT-2913CT-29132 օր առաջ
  • I came from JawBreaker Juice

    acrobatbtwacrobatbtw2 օր առաջ
  • The call me by your name 😩

    razo -rrazo -r2 օր առաջ
  • hes humble

    joshua Famaloanjoshua Famaloan2 օր առաջ
  • hes taking the mocking it🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    EnvoyhEnvoyh2 օր առաջ
  • he probably dont know what fifa is.

    OnTheloopzOnTheloopz2 օր առաջ
  • Just watching the first 45 seconds 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😂😂😅😅😅

    StealthStealth3 օր առաջ
AMworlds